25. dubna 2011

KABELKY

Kabelky jsem začala šít díky kabelkové královně Belletce. Díky, jejím úžasným návodům to zvládne snad každý. Pak už stačí jen vlastní fantazie a zkombinovat látky podle potřeby a momentální nálady.
 První kabelku jsem šila před Vánoci, pro moji neteř Barunku. Snad z ní měla alespoň malou radost. Tím jsem zjistila, že ušít si kabelku podle vlastních představ je docela hračka a já i moje Janomka to zvládneme.






Druhá kabelka, vznikla podle vzoru na mém obalu na diář. Krásně jim to spolu ladí. Premieru měla v Praze v únoru na konkurzu Holek v akci. Určitě i ona mi přinesla štěstí.
 Třetí kabelku jsem si přichystala na jaro. Nazvala ji Kabelka pro dobrou náladu a její velmi stručný návod jsem vložila jako fotoalbum na Holky v akci.








Moje poslední čtvrtá kabelka, z které mám tedy největší radost je RECY kabelka. Tu využívám teď nejvíc a z čeho a jak jsem ji ušila je opět na Holkách.

Žádné komentáře:

Okomentovat